Da, a uz to su semafori neuskladjeni. Da su namesteni na 50 zeleno, sami bi regulisali saobracaj. Namesteni su na izmedju 35, ili 70 ako hoces zeleni talas. Dok sam tuda isla na posao, jako me je frustrirala ta ulica, udruzena sa losim i nesigurnim vozacima kojima treba pola minuta da startuju na zeleno. Priznajem, isla sam slalom izmedju vozila 70 na sat svako jutro, kad se uzmu u obzir kamikaze koji je pretrcavaju gde stignu uprkos semaforima naguranim na 200 metara, ni sama ne znam kako nije doslo do nekog incidenta. Oni koji donose i sprovode zakone u saobracaju treba da podju od sebe i urede ga.
Kao prvo, svi vi očekujete da su svi vozači normalni, sa vozačkom i da nisu pod uticajem bilo čega.
Kao drugo, imamo gomilu vozača, dece bumbara ovakvih ili onakvih, koji su po pravilu pod uticajem nečega.
Kao treće, iz donjeg navoda, komentara usmerenog protiv pešaka, vidi se sve ono što nećete zateći - od Španije do Finske.... u zemljama sa normalnim kućnim vaspitanjem.
Kod njih, normalno kućno vaspitanje podrazumeva da POŠTUJEŠ SLABIJEG - bez obzira na zakon.
Kod nas, vozač džipa ili skupljeg auta neće:
- Smanjiti gas
- Pomeriti volan i auto ni 5cm dalje od pešaka, ako mu ide u susret.
- Ni pritisnuti sirenu kao znak upozorenja.
A zakon kaže sledeće za pešaka:
1. Pešak nema nikakvu dozvolu, niti je saobraćajno obrazovan, niti MORA biti saobraćajno obrazovan.
2. Pešak može biti bolestan na više načina i onesposobljen.
3. Pešak je fizički i brzinom slabiji.
Vozač, koji je položio ispit, obavezao se da je svestan sledećeg:
1. Da je licenciran, poznaje propise i VOZAČKOM DOZVOLOM iznad pešaka u svakom smislu - te mora da predvidi sve moguće okolnosti.
PA i ludog pešaka koji direktno skače pod točkove, odštete ili samoubistva radi.
Da li vam je jasno ovo?
Nakon ovog - sagledajte ponovo komentar očigledno uznemirenog vozača, koji je eto, želeo da izdeklamuje pešacima šta ih ide.
A svakom vozaču će krivični, a i prekršajni sudija rado sve ovo ponoviti, na stručni način
i razjasniti im razloge kažnjavanja, odnosno, kako jedan vozač šaljivo reče...
PEŠAK JESTE SVETA KRAVA.
Pešački prelazi i semafori na svakih 20 metara.
Katastrofalno obeleženi.
Loše planiranje SVIH aspekata saobraćaja- pešačkog, motornog i signalizacije izuzetno doprinosi neserećama.
Kada se zeznem pa vozim po rodnom mi gradu jedva primećujem pešačke.
Ne daj bože kiše i da nisi iz Novog Sada (pa voziš napamet).
Vozaci voze kao stoka po gradu i to je najveci problem. Ponavljam divljaju budale.
I kada opale nekog sa 70km/h jao pesak je kriv. Ne radi se o tome cobani nego usporite pa onda kukajte. Ajde bre divljina je u gradu od suludih vozaca.
Ulica Cara Dusmana je neverovatna sama po sebi jer se u njoj nalazi cak pet semafora. Duzina ulice je oko 1 km, dakle na svakih 20 metara vi imate semafor. Bravo inzenjerima saobracaja i onom celavom radikalskom sinu, bravo!
Razog za ovo su blage ili nikakve kazne za:
a) pešake (prelazak na crveno, slušalice, pretrčavanje na nedozvoljenom mestu, pogrešno shvatanje prava prvenstva pešaka),
b) bicikliste (prolazak kroz crveno, odsustvo svetlosne grupe na biciklu, vožnja na Mostu slobode, pogrešno shvatanje statusa u saobraćaju...) i
c) motocikliste (nasilnička, avanturistička i rizična vožnja sa obaveznim prekoračenjem brzine, uglavnom).
Jedina kategorija koja se uredno kažnjava su vozači motornih vozila na četiri točka, pa zato čitamo ovakve vesti.
Član 96
Pešak je dužan da preko kolovoza i biciklističke staze prelazi pažljivo i najkraćim putem, nakon što se uveri da to može da učini na bezbedan način.
Prilikom prelaska preko kolovoza pešak ne sme da upotrebljava mobilni telefon niti da koristi slušalice na ušima.
Na putu sa pešačkim prelazom ili posebno izgrađenim prelazom, odnosno prolazom za pešake, pešak je dužan da se pri prelaženju puta kreće tim prelazom, odnosno prolazom, ako oni nisu od njega udaljeni više od 100 metara.
Obzirom da se na slici vidi Formax-ov izlog to znači da taj prelaz ima semafor. Ako je pešaka ovde udario auto postoje samo dve opcije i obe podrazumevaju da je jedan učesnik u saobraćaju prošao na crveno, ili pešak ili vozač, treće nema...
Ma sve sam po spisku! Apsurd je što toliko pešaka i biciklista izleću u gornjem delu Cara Dušana prema Limanima i Bog ih izgleda čuva ali ne pešačkom u tom delu je dozvoljeno 40 i sledi ubrzo još jedan semafor i da oboriš pešaka pa da li si vozaču realan?? Nadam se da će se devojka brzo oporaviti i da neće biti komplikacija. Želim ti brz oporavak!
Samo istrcavajte na prelaz kao gazele. Tona gvozdja ne moze da stane u sekundi, imajte to na umu. Niko vas nece spasiti osim vas samih. Kada stupam na prelaz, dobro pre toga pogledam kakva je situacija i da li su vozila dovoljno daleko i da li hoce i mogu da stanu. I onda ga brzo predjem, ne vucem se kao na setalistu.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Oborena devojka na pešačkom u Cara Dušana
Autor: 021.rs
Novi Sad
•27.04.2018.
•13:02 > 13:21
Komentari 12
@jbmvmmjk
Pešak i vozač
Kao drugo, imamo gomilu vozača, dece bumbara ovakvih ili onakvih, koji su po pravilu pod uticajem nečega.
Kao treće, iz donjeg navoda, komentara usmerenog protiv pešaka, vidi se sve ono što nećete zateći - od Španije do Finske.... u zemljama sa normalnim kućnim vaspitanjem.
Kod njih, normalno kućno vaspitanje podrazumeva da POŠTUJEŠ SLABIJEG - bez obzira na zakon.
Kod nas, vozač džipa ili skupljeg auta neće:
- Smanjiti gas
- Pomeriti volan i auto ni 5cm dalje od pešaka, ako mu ide u susret.
- Ni pritisnuti sirenu kao znak upozorenja.
A zakon kaže sledeće za pešaka:
1. Pešak nema nikakvu dozvolu, niti je saobraćajno obrazovan, niti MORA biti saobraćajno obrazovan.
2. Pešak može biti bolestan na više načina i onesposobljen.
3. Pešak je fizički i brzinom slabiji.
Vozač, koji je položio ispit, obavezao se da je svestan sledećeg:
1. Da je licenciran, poznaje propise i VOZAČKOM DOZVOLOM iznad pešaka u svakom smislu - te mora da predvidi sve moguće okolnosti.
PA i ludog pešaka koji direktno skače pod točkove, odštete ili samoubistva radi.
Da li vam je jasno ovo?
Nakon ovog - sagledajte ponovo komentar očigledno uznemirenog vozača, koji je eto, želeo da izdeklamuje pešacima šta ih ide.
A svakom vozaču će krivični, a i prekršajni sudija rado sve ovo ponoviti, na stručni način
i razjasniti im razloge kažnjavanja, odnosno, kako jedan vozač šaljivo reče...
PEŠAK JESTE SVETA KRAVA.
Seka Persa
Katastrofalno obeleženi.
Loše planiranje SVIH aspekata saobraćaja- pešačkog, motornog i signalizacije izuzetno doprinosi neserećama.
Kada se zeznem pa vozim po rodnom mi gradu jedva primećujem pešačke.
Ne daj bože kiše i da nisi iz Novog Sada (pa voziš napamet).
Pupi
I kada opale nekog sa 70km/h jao pesak je kriv. Ne radi se o tome cobani nego usporite pa onda kukajte. Ajde bre divljina je u gradu od suludih vozaca.
jbmvmmjk
Posmatrač
a) pešake (prelazak na crveno, slušalice, pretrčavanje na nedozvoljenom mestu, pogrešno shvatanje prava prvenstva pešaka),
b) bicikliste (prolazak kroz crveno, odsustvo svetlosne grupe na biciklu, vožnja na Mostu slobode, pogrešno shvatanje statusa u saobraćaju...) i
c) motocikliste (nasilnička, avanturistička i rizična vožnja sa obaveznim prekoračenjem brzine, uglavnom).
Jedina kategorija koja se uredno kažnjava su vozači motornih vozila na četiri točka, pa zato čitamo ovakve vesti.
Novosadjan
NezavisniVojvodjanin
Pešak je dužan da preko kolovoza i biciklističke staze prelazi pažljivo i najkraćim putem, nakon što se uveri da to može da učini na bezbedan način.
Prilikom prelaska preko kolovoza pešak ne sme da upotrebljava mobilni telefon niti da koristi slušalice na ušima.
Na putu sa pešačkim prelazom ili posebno izgrađenim prelazom, odnosno prolazom za pešake, pešak je dužan da se pri prelaženju puta kreće tim prelazom, odnosno prolazom, ako oni nisu od njega udaljeni više od 100 metara.
Neko
Analiza
Upitnik
Pedro the vigilante
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H